تجربه اولیه از هایفو!

اولا بگم اگر استانه دردتون پایین هایفو بدردتون نمیخوره و فقط پولتون دور میندازین!

دردش بسیار بالاست ولی قابل تحمل چیزی شبیه عصب کشی دندون در حالت نیمه بی حسی!

دقیقا همینه 

و اگر دندون خراب دارید وباید عصب کشی بشه دندونهاتون اول اونو اولویت قرار بدین البته که 

نظر من اینه اول سلامتی بعد کارای زیبایی من اگر دندونم مشکل داشته باشه اول اونو درست میکنم!بعد میرم دنبال هلو شدن!

من از اون دسته ادمهای محدودی هستم که استانه درد بالایی دارم 

و از اون جهت هم قرص و امپول بی حسی رو من جواب نمیده و قرص خواب حتی!

بخاطر همین استانه دردم زیاد شد

از اونجایی که به بی حسی حساسیت داشتم سالها پیش

و دندونهام باید عصب کشی میشد و من این پروسه رو طی کردم

کم کم برا بقیه موارد هم بدنم و روحم مقاوم شد

و از اونجایی که نزدیک به 20 ساله ناز پروده نیستم دیگه 

و ادم پوست کلفتی شدم که انواع بلایی طبیعی و غیرطبیعی سرش اومده!

پس بازم این به توان بدنی و روحیم اضافه کرده 

اینارو گفتم که بدونید هایفو درد داره ها درد!

راضیه رو زودتر فرستادم تو چون استرس داشت

از یک ساعت قبلشم که مطب بودیم و برامون پماد بی حسی زد منشی 

و نشستیم حرف زدیم و خندیدیم که راضیه یادش بره و نترسه دیگه 

اما ایقدی وسط کار ترس داشت که دکتری که دستیار این دکتره است دستپاچه شده بود

همش میومد میگفت شماهم عین ایشونید 

هی قرص میبرد و امپول و....

که دردش رو کمتر کنن

دوتا خانم دیگه ام نوبت هایفو داشتن اونام گفتن ما هم استانه دردمون پایین 

دیگه از پماد بهشون دارو هم دادن

ولی من نه گفتم اوکیم 

البته میخواستم ببینم این چه چالشیه داره برام اصلا درد داره؟

هیچی دیگه من رفتم دکتر بنده خدا قرمز قرمز شده بود 

میگفت وای دوستت خیلی آستانه دردش پایین بود و...

گفتم نه من اوکی ام شروع کن 

هیچی همینطوری وا رفت میگفت چرا تو هیچی نمیگی

اون خانم دکتردستیار این اقای دکتر هست 

اونم نشسته بود دست زیر چونه میگفت چراایقدی خوبی تو:))))))

ولی دردش واقعا غیر قابل تحمل نبود واسه من اما واقعا دردناک بود 

انگاریکی با مشت بکوبه تو فیست 

همینقدر دردناک من یه بار این تجربه رو دارم پارسینا با سراومد تو فیسم اولین و اخرین دردی بود که حس کردم 

از درد صورت 

ولی این از اون صدبرابر بیشتر بود 

بخصوص روی استخون فک و زاویه صورت خیلی دردناکه 

و روی استخون گونه 

چون من صورتم استخونی واقعا روی استخون زاویه و رو استخون گونه ام یه جورایی انگار داشت دیگه 

دریل میزد تو استخونم ولی باز قابل تحمل بود چون 40 ثانیه طول می کشید دردش

هی موجها رو بالا میبرد میگفت تاحالا برای کسی رو موج 400 کار انجام ندادم کاش همه عین تو بودن 

دستگاه رو نشونم داد گفت دستگاه نشون میداد 300 نفر بااین دستگاه هایفو کردن

بعد هر 300 تازیر این موج رو صورتشون کار شده بود 200یا 300 نهایتا 

گفتم خوبه دکتر من دستگاهتم اب بندی کردم:)))))

ایقدی خندیدیم میگه وجدانا بیاید بگید به من رازش چیه ؟

گفتم هیچی میزانی درد زیاد در زندگی در معرض چالشهای زیاد خودتو قرار دادن + میزانی دل گندگی :))))))

یعنی فان بود جلسمون با دکتر 

هیچی دیگه صورت من زخم و زیلی وقرمز ه الان یکمم درد استخون فک دارم ولی نه زیاد 

ایقدی این خانم دکتر زبون اومد از من 

که تا رسیدم خونه دسته در شکست:))))))))))))

ماشاله به چشم شورش واقعا 

دکی گفته باشگاه تعطیل هیچ جا هم نمیری میشینی خونه گرما و حرارت و ... تعطیل

اشپزی هم اگر گرما به صورتت میرسونه تعطیل 

میخوام نتیجه تورو ببینم که بااین موج رو صورتت کار کردم 

خودم حس میکنم چروک های خیلی ریز زیر چشمم محو شده همین امروز 

ولی نتیجه اولیه از دوهفته دیگه مشخص میشه 

اجازه استفاده از کرمهای ابرسان و ضد چروک و ماسک های ورقه ای رو دارم با وجود زخم صورت 

و هرچیزی که خنک باشه 

ولی گرما نه ممنونه اجازه مصرف هیچ داروی ضدالتهابی و مسکنی هم ندارم چون تو نتایج اثر میذاره .

ببنیم خلاصه میکشن مارو یا خوشگلمون میکنن

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان