واکسینه!

یه باری تراپیستم برگشت گفت وقتی ادم از کسی و چیزی که دوست داره دست میکشه

دیگه میتونه تو هر نبودی هم دوام بیاره

انگار اون از دست دادنه اگر تحملش کنه تا یکسال میشه واکسینه کردن روحت!

من فکرمیکنم چقد در یکسال و اندی گذشته واکسینه شدم و عزیز از دست دادم

و دوام آوردم 

حاضر نشدم تنهاییم رو با هرکسی پر کنم

و چقد خوب که دوام آوردم 

هرچند نیش این تنهایی تو جونم اثر کرده و هر چند وقت یبار زخمش سرباز میزنه 

ولی جز اینه که هممون تنهاییم بخصوص وقتی داریم درد میکشیم

دیشب دیگه ساعت 12ونیم گرفتم خوابیدم صبحم که گوشیم 8 الرام زد من باز خاموشش کردم خوابیدم تا 9ونیم

تا از رختخواب بیام بیرون شد 10وربع

و اینطوری این هفته خواب سر صبح رو جایزه دادم به خودم که در عوضش عصر بیشتر کار کنم با تمرکزتر!

امروز میخوام از پشت میزم کار کنم بد عادت نشم همش تو رختخوابم 

و فک میکنم اینکه دیروزبه خودم جایزه میدادم فیلم ببینه که علاقشه

باعث میشد کاراییم بیشتر باشه 

امروز رو خورشت قیمه درست میکنم 

بایدبرم گوشت برم ولی حوصله سرصبح بیرون رفتن تو گرما گردو غباروندارم

امروز روز سختی و باید یه کاری برا بچها مارکتینگ انجام بدم 

فردا کمپین دارن 

و امروز تمومش کنم رییس نظر بده و اصلاح بده فردا هم من هم تیم راحته !

یعنی دیگه فردا من کاریشون ندارم و کار خودمو میکنم

دختر دایی عکس داداش استوری گذاشته بود و دلتنگش بود یهو من اومدم خستگی در کنم استوریش دیدم 

نازی با من چه کردی اخه

دیگه یاد داداش ولم نکرد 

و غمش چنگ انداخت به گلوم

من برم که کلی کار دارم برای امروز 

تقریبا فایلی که باید تحویل بچها بدم تمومه منتها نیاز به هزاران بار بازخوانی داره!

که اشتباهی توش نباشه گاف ندم واتو هم ندم دست رییس

خلاصه امروز اصلا پیام ندادم بهش 

ببینم چی میشه اینو تموم کنم چک کنم درست باشه 

و بعد بفرستم 

زنگ زدم قصاب محله واسم گوشت نگه داره 

فریزر خالی تقریبا یعنی خالی ازگوشت 

گفته ساعت 7 به بعد برم ازش تحویل بگیرم 

بعدش هوا خیلی آلودست و نمیشه بیرون رفت ولی خوب باید برم اینو بگیرم بیام

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان