رییس!2

رییس دیشب که من خواب بودم یه شبنامه فرستاده برام

که کیفیت کارت اومده پایین و....

خوب من بهش حق میدم چون اضطرابم در کیفیت کارم خیلی تاثیر داشته و ....

من نظرم اینه که کلاسهای شبم رو کنسل کنم و لزومی نداره با یه دست چندتا هندونه بردارم 

فکر میکنم اینکه شبها درگیر کلاس بودم و روزها هم درگیر کار اینطوری روی استراحت و اضطرابم اثر داشته 

دیشب خداروشکر خوابم برد 6 ساعت کامل و زود بیدارشدم ولی پیام رییس تو ذوقم زد 

که گفته نمیدونم تو چت شده ایقدی که کارت خوب بود الان اینطوری افت کردی من به چشمم اومده و....

مشکلی داری بیا مطرح کن توجیح پذیرم نیست اگر بگی نه اینطوری نیست

خلاصه باسلام و صلوات و نام خداروز را اغاز نمودیم!

من خودمم میدونستم روی کارم اثر گذاشته این استرس ها

و منتظر بودم رییس اینو بهم بگه واقعا پس از بابتش ناراحت نشدم اصلا 

چون استرسم کاری نیست و اولین باری در مسیر حرفه ایم یکی بهم تذکر میده که کیفیت کارت داره میاد پایین 

زنگ زدم حسن گفتم چطوری رییس اینارو گفته 

گفت منکه تورو رصد میکنی بازدهیت کم نشده

کفتم ولی خودم حس میکنم کم شده 

گفت ببین من 4 ساله باهاش دارم کار میکنم 

و....

و بهتر که اینطوری کنی که هرروز باهاش حرف بزنی

جلسه بذاری گزارش کار بدی و...

تو خیلی در این مورد کم حرفی و کلا سعی میکنی سرت توکار خودت باشه

این مدل برا رییس که مدل خارجی جواب نیست قشنگ پرزنت کن خودتو هرروز 

گزارش کار بده نگو ورک شیتم کامل کردم بسه!

برو قشنگ بهش بگو چیکار کردی و چرا کارت رو رییس ندیده و ... مدل رییس اینطوری که تا مجبور نشه نمیره بخونه

متن طولانی رو نمیخونه 

و.... 

حواست به اینا باشه و در نظر بگیر گاهیم هارت و پورتاش بی خوده:)))))

حسن خیلی دوست دارم به مولا:))

و کارم رو باهاش اوکی ام بهم استرس نمیده 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان