رییس!1

رییس از دیشب خیلی شیرین کاری میکنه:)

بعد اون همه اذیت کردن من بخدا اذیت کردن من بود ! نه اصلاح نه ایراد

امروز برگشته متن خودمو عین متن نهایی خودمو فرستاده میگه این یه گزارش شسته رفته است که من تغییرش دادم

من:))))) دوتا چشام چهارتا شده بود 

به طعنه گفتم رییس همیشه همینطوری از من ایراد بگیر باشه؟

گفت چشم 

حیف رییسمه وگرنه یه استیکر پی پی براش میفرستادم از ظهر وای 

چقد این همکار جدیدم ور میزنه 

ور میزنه نه حرف

کل امروز منو گرفته بعدم باز دوباره جلسه گذاشته 

من دیگه گفتم اقا نیستم کلاس دارم 

والا کلافه ام کرد

یه کاری رییس خواسته بود انجام دادم گذاشتم روی دیوایس

بعد میگم برو ببینش

میگه این واتسپ خنگه نمیفهمه من لینکها رو گم میکنم هر سری!

بفرست اینجا حالا هرسری میگفت نفرستا 

بعد خواستم بگم توهم خنگی نگفتم ولی 

بعد خودش یه استیکر خود شیرین کنی فرستاده 

بله دیگه اخر هفته اشه لم داده تو هتل 5 ستاره اش تو دبی بایدم سرخوش باشه 

چند مین دیگه کلاس دارم ولی حوصله ندارم 

داروهامم امروز فراموشم شده بخورم 

ببینم تایم داره یکیشو حداقل بخورم 

دخترا رو برا 4شنبه دعوت کردم واسه شام 

هرچند این دوتا خنگول هم امروز حسابی حرص منو درآوردن و از من فحش خوردن 

دلم براشون تنگ شده عنترها بعد میگن تقصیر توهه که جمع نشدیم این دوهفته 

من که دعوتتون کردم خودتون بهم زدین که 

شبا تا بیام بخوابم شده ساعت 2

بسکه شلوغم قبل خواب الانم تا 11ونیم کلاسم ای خدا امروزخیلی غر زدم بسه دیگه

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان