کمی تا قسمتی ابری!

بکوب امروز نشستم پای کار رییس

و تا ساعت 5 تموم کرده بودم

و براش فرستادم و ...

نمیدونم خودنش یا نه معمولا بستگی داره چطور از خواب بیدار بشه!

الانم که مریض و سرماخورده!

سرفه هم میکنه مدام 

دوتا تجربه داشتم از دیوار

امروز زنگ زدم اون اقاهه گفت بیا خودت اگهی بزن دیوار

هزاران نفر بهم پیام دادم تو دیوار و چندمشتری پیدا شد ولی نه با قیمت خیلی خوب انگار قیمت کولر سوخته 2تا 2.5 هست

این یارو دریل تخریبی هم نیومد و گفت صبح زود میام گفتم مارو نکاری نیای؟

گفت سیمان و ماسه هم میخوام برا عایق کاری

هیچی دیگه رفتم تو کوچه قصاب برام گوشت نگه داشته بود گرفتم ازش گفتم این ساختمون که دارن کار میکنن

به من یک کیلو ماسه و سیمان میدن؟میخوام برم بخرم یارو رو زنگ زدم میگه خانم کیسه ای باید ببری کیسه ای واسه چیمه؟

گفت واسا من میرم ازشون میگیرم رفت گرفت اورد :))))) اونم چهار کیلو گذاشت تو پلاستیک داد بهم 

هرچیم رفتم پول بدم اقاهه قبول نکرد گفت بابا بذار کارت راه بیفته فروشی که نیست

رفتم

فروشگاه پسرک دیروز یادش رفته بود پیراشکی برام بذاره منم دیشب نصف شبی رفتم سر یخچال تو پلاستیک نونها دنبال پیراشکی تااینکه نیست

ولی پولشو کم کرده 

رفتم پیراشک و بستنی گرفتم برگشتم خونه

زنگ زدم احمدی مهربون بره برام ورق فایبرگلس و لوله پولیکابخره:)

امیدوارم گیرش بیاد

چون این شهر کوفتی الان همشون رفتن بیرون شهر خوشگذرونی!

همشون همینن

صاحبخونه اونقدری مهربون شده ازش میترسم!

اجاره رو لابد میخواد سوبله کنه!

هنوز نگران و ناراحت داداشم

صبح زنگ زدم ممد برام یک تومن واریز کرد گفتم یه تومن بریز لازمم 

کولرم صبح میرسه امیدوارم صبح زود برسه من بتونم نصبش کنم تا ظهر ازش راحت شم

بعد اینا باید بیفتم دنبال برقکاری خونه 

اقا قصاب بهم نشون داد که چندروزپیش فریزر سوخته و موتورشون اینا رو سقفه سوخته ام دی اف های دورشم یکم سوخته 

چون محافظ داشته کنتور خاموش کرده برقو اینام زود فهمیدن و اومدن

گفت ببین باید از اینا نصب کنی کولرو وسایلت خراب نشه

چون گوشت کوبم خراب شد چند روز پیش لعنت به برق این خونه 

دارم به حس بدم توی این سه سال فکر میکنم

واقعا دوست دارم جابه جا بشم به یه خونه دیگه

ولی موندنم از اجبار بوده و هزینه ها

نمیدونم فقط بااین گرونی خداعاقبت بخیرمون کنه همین

دلم میخواد زنگ بزنم داداشی ولی میگم بذار شب زنگ بزنم که دردلهاشو گوش کنم

الان تنها کمکی که میتونم بهش کنم همینه 

اوففففففف کی این روزها میگذره واقعا؟

پارسال هممون فکر میکردم این گرونی مال امسال میگذره و...

اما امسال هممون ارزوی پارسال داریم

واقعا تو ایران ادم چشمم میترسه ارزوی اینده رو کنه!

خونه به حد خوبی تمیز شد تمیز کاری کردم سرویس رو تاسقف سابیدم

کمدم گذاشتم تودیوار رایگان گفتم بذار بیان ببرنش خلاص شم ازش

خونه خلوت شه 

کلی هم انباشتگی دارم تو خونه باید رفعشون کنم 

کلی وسیله و ... همه باید دور انداخته بشن 

کلی لباس که نمیپوشم دیگه 

 

 

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان