بعضی شبها

بعضی شبها فکر میکنی آیا صبح میشه؟

دیشب مدام به خودم همینو میگفتم جون شب سنگین و بدی بود و غم داداش روی سینه ام سنگینی میکرد

اینکه توی این شرایط نمیتونم کاری برای درد داداشم بکنم خیلی اذیت کننده است برام

برگشتم بهش گفتم خاک تو سر خواهرت کنن

ناراحت شد میگه خوب من دارم درددل میکنم فقط قرار نیست مسئولیت مشکلاتم بیفته گردنت که

خونه در حد اشغال دونی شده قشنگ این روزها که در باز میکردم و گرد و خاک بوده کلا خردوخاک همه جا نشسته

مرتب کاری نیاز داره خونه و خیلی شلخته است از نظر من

با رییس هم به جای خوبی نرسیدم سر تحلیل

دیگه خودش ول کرد بحث نکرد

منم هیچی نگفتم دیگه 

فردا رو نمیخوام کار کنم و میخوام استراحت کنم اگر بذارن و کاری پیش نیاد

چون توی این سه هفته من تعطیلی نداشتم اصلا و همش درگیر کار بودم

و میخوام دوروز تعطیلی هفته اینده رو هم کار نکنم!یعنی کارهای شرکت نکنم

و برم سمت کارهای عقب افتاده استادم که صداش دراومده دیگه!

یه هماهنگی هم با محمد انجام بدم که ببینم میاد امروز یا فردا این کولر نصب کنه من ازشرش این مشکل راحت بشم یا نه

یه سری خرید برا کولر لازم یه سری خرید هم برا جای کولر قبلی مثل شیشه و اینا 

یه تومن تو کارتم بیشتر نیست زیبا نیست:)))))

به شدت منتظر حقوقمم.

زنگ زدم به محمد ببینم چی شد؟

گفت عمه این نصابه افتاده پاش شکسته 

و هیچی دیگه تو اوضاع زنگ زدم به تعمیرکار کولر خودم گفت میام بااینکه شلوغم

فقط وسایل باید بخرم یا تو کارتن هست؟

اینم اوضاع ما تو این شرایط باید چند میلیون دیگه پیاده شیم واسه وسایل خدا کنه این لوله داشته باشه کولره

نصاب گفت زنگ بزن دریل تخریب بیاد واست سقف رو سوراخ کنه و....گفتم نمیشناسم من 

دیگه معرفی کرد زنگ زدم گفت وسیله میخواد لوله و... گفتم من نمیتونم برم بخرم خودتون بخرید بیارید گفت حله 

دوباره زنگ زدم برا فروش اون یکی کولره 

اقاهه گفت من نمیرم پیش دوستم کولرتو بخرم اون اقا دوستمه 

گفتم بابا ایشون فروشنده نیست که 

گفت نه من دوستم روم نمیشه و...

گفتم پس بگو چقد بفروشمش وچطور بفروشم؟

گفت ببین این قشر که وسیله سوخته میخرن و سمسارها ادمها بی انصافین

به نظرم بیا خودت موتور بخر بذار روش و...

گفتم نه وقتشو ندارم موتور بخرم بذارم رو این بفروشم و...

نه گفت خوب پس بیا برو تو دیوار اگهی بزن گفتم عکسشم ندارم بخاطر همین نزدم

گفت نیاز نیست که عکس داشته باشی

برو اگهی کن و قیمت بده

هیچی منم رفتم اگهی کردم ولی قیمت نزدم 

کلی چت دیوار پیام اومده 

یکیشون فعلا قبول کرده بره ببینه 2.500 بخره:) خدا کنه امروز این فروش بره 

من اعصابشو ندارم دیگه .

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان