دعای دلنشین!

دیشب دعا نخوندم اروم بودم ولی حس دعا و اینا نداشتم دوسه کلمه تو دلم با خدا حرف زدم و خوابیدم

خنک بود پنکه ای که پارسال خریدم از این رو میزی ها خوب بود خنک کرده بود اتاقو منم که دوش گرفته بودمو

خسته از یه روز خسته کننده و شبی که نخوابیده بودم

و یکم مدیتیشن کردم و خوابم برد 

خواب عمیق و اروم!

دیشب یه باگ داشت سایت و من متوجه شدم به تپل گفتم و خوابیدم منتظر جوابش نشدم

صبح بیدار شدم دیدم دوستم عسل چقد دعام کرده چه پیام های پرمهری فرستاده برام که امشب مدام یادتم

و این برام چقدر دلنشینو ارامش بخش بود

تپل ساعت 8 پیام داد که چی شد جوابمو ندادی که متوجه باگ شدی

گفتم فلان ساعت گفت من تا صبح نخوابیدم از ترس رییس:)) مرسی تو حواست بود

نگران نباش من هستم عین ستون:)))تپل انرژی مثبته دوسش دارم. و فکر میکنم بتونیم باهم خوب کار کنیم.

گفتم کاری نکردم راستم میگه اینا کار من نیست و کار تپل ولی خوب ما همکاریم و فعالیتمون تو خوب بودن تیممون نقش داره

مثلا ماون این چند روز داشت کاری رو میکرد که اصلا کار اون نبود تولید محتوا! یعنی واقعا من شوکه بودم چرا داره این کارو میکنه

حتی از من و تپلم کمک خواست و سایر بچها من انجام ندادم

بعد دیروز پرسید انجام دادی گفتم نه گیر کارهای خودم بودم

بعد دیدم ایقدی براش مهمه سریع در وقت محدود سه چهارتا ایده داشتم نوشتم براش فرستادم تشکر کرد

امروزم میخوام تهچین بپزم برای خود نازنینم 

یکم با استاد زبان صحبت کردیم باباش یه سری سوال داشت از من 

بعد میگه ایقدی ازت تعریف کرده و بهت اعتماد داره حسین ما تعجب میکنیم 

چون معمولا ادمی نیست به کسی اعتماد کنه

گفتم اقا داره مسئولیت منوزیاد میکنه حسین همین نه چیز دیگه:))

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان