هزینه های کمرشکن!

150 تومن وانتی گرفت 

100 کارگرها

هنوزم تعمیرکار پول نگرفته چون کولر موتورش سوخته:)

زیبانیست؟

همین جابه جایی کولر خالی بدون تعمیر 250

همین هزینه برای برگشت کولر به منزل اگر ایشون برگرده البته!

که بنده تصمیمم اینه بگم بفروشه!

وخیالم از بابت تعمیرکار راحت که انسان منصفیه 

همین

نصف هزینه کولر برا محمد فرستادم یه مقدار دیگه هم این هفته میفرستم دوسه روز دیگه 

که تااخر هفته کولرجدید بیاد

داداش خداروشکر خیلی زود رسید 

و ساعت 6 زنگ زد گفت اصفهانم چون جاده خلوت بوده منم نگه نداشتم و روندم تااصفهان

شکر خدا که سالم رسید الهی همه مسافرها سالم برسن

بعد گفت من کولر به زن داداش گفتم که تو میای میبری

گفتم نه دیگه میخرم و اینکه ببینم چی میشه؟

اگر این درست شد که هیچ میارم برا کمکی کولر جدید

اگر درست نشد میفروشمش

البته مال من که نیست ومال مامان ایناست ولی اجی گفت پیگیر شو اگر میخوای بفروشی بذاری رو پول کولرت مشکلی نیست

خلاصه همین دیگه 

امروز صبح چالش داشتم با رییسم هنوزم به توافق سر اون موضوع علمی نرسیدیم ولی کلا ایقدی بحث شیرینی که هنوز ادامه داره

و من دارم سرش حسابی کلی مقاله میخونم

و موضوع شیرینی

بعدش کپل خان برام جلسه گذاشت حرف زدیم میگه وای تو چقد باهوشی میگم چطور؟

میگه که این که تخصص تو نیست من ازت تعریفش میپرسم اولین نفری هستی بین 80 نیرومون که دارم اموزششون میدم

تو کاملترین جواب رو دادی:)) مخ زن کپ

منم حسابی مخشو زدم خدایی ایقدی خوب تدریس میکنه من تمایل پیدا کردم به رشته اش

و چقدر حوصله داره چقدر حوصله برا توضیح دادن و حرف زدن 

و بهم اطمینان داد که همه چی رو میتونم ازش یاد بگیرم کافی ازش سوال بپرسم 

دوساعت کلاس داشتیم ولی خدایی خیلی شیرین بود من حوصله داشتم حسابی

ازشم هم تعریف کردم هم تشکر

هم به معاون پیام دادم کلی تشکر کردم بابت اموزشها

و اینکه متوجه شدم که کپل امروز میگفت که معاون چقد مقاله علمی داره توحوزه خودش

من واقعا کیف کردم از این گروه علمی

و عزمم جزم تر شد که تو این شغل بیشتر خودمو ثابت کنم

خلاصه امروز میتونست بد بگذره ولی نذاشتم و مشغول بودم حسابی

هرچند سرکولر درگیری دارم شدید

18 تومن ندم پولو تااخر هفته میشه 20 تومن به همین راحتی!

هفته پیش 15 بود!

اگر حقوقمون اول ماه بود مشکلی نبود 

فعلا ببینم چی میشه توکل به خدامهمونیم کنسل کردیم بخاطر کولر

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان