اول هفته ای مه آلود!

امروز بیدار شدم و در کمال ناباوری کل شهر در یک مه غلیظ غرق شده بود!

مثل فیلم گیم اف ترونز انگار تاریکی حمله کرده بود:))))))

چون هنوز هوا سرد نشده که بخاری بزنیم و...

یکم این مه غیرعادی بود ولی من عاشق مه وبارون هستم 

و به فال نیک گرفتم به میم گفتم پاشو ببین چه شده است این شهر

زودتر از روزهای قبل رفتم باشگاه 

شب هم خوب خوابیدم خداروشکر

دوستام میخواستن برن پارک 

گفتن بیا بریم دورهمی

ولی حسش نبود هم خسته بودم از صبح پای سیستم بودم

و بعدم خونه داری و اشپزی

دلم خواب میخواست فقط

رفتم باشگاه و امروز تمرین سنگینی داشتم

و ولی طاقت اوردم از 7ونیم تا 11 دقیقا طول کشید تمریناتم:((((

اومدم خونه توان نداشتم

یه دوش اب گرم گرفتم جیگرم و عضلاتم حال بیاد

امروز یکی از خانما باشگاه داشت به مربی میگفت موجا خیلی لاغر شده تو این هفته باز

درصد چربیش اومده پایین از طرفی بدنش خوش فرم تر شده 

کیف کردم 

معمولا تعداد کسایی که بهم انرژی مثبت میدن وسط تمریناتم

و بهم انگیزه میدن خیلی بیشتر از انرژی منفی ها هستن

یکی دونفری هستن تو باشگاه چشم دیدن منو ندارن و دوسه بارم سعی کردن

برن رو مخم که اصلا من به کفشم گرفتمشون

در نهایت بعد ترک باشگاه بچها ریختن سرشون که موجا فلان وبهمان و حق ندارید بهش گیربدید

یا اینکه مگه برخوردی باهاش داشتین که اینطوری میرید رو مخش؟

دوستم میگفت خیلی باهاشون دعوا کردیم مربیم هم بدجور بهشون هشدار داده

البته من نیازی به طرفداری کسی ندارم خودم میتونم مدیریتشون کنم

و فعلا به کفش گرفتنشون بهترین راه حل هست

ناهار پلو میگو درست کردم تند تندسالاد هم دیشب اماده کرده بودم

جدیدا روی پیاز قرمز کراش زدم

تو سالاد خیلی دوست دارم و سالاد گل کلم بنفش کاهو و گوجه و... خیلی باهاش خوب میشه

کارای شرکت رو تموم کردم

و منتظر میم بودم بیاد خونه که ماشینش روشن نشد

من اصن یه جوری ساعت 3ونیم دیگه خوابم میبره

به نظرم این نیم ساعت تایک ساعت خواب عمیق بداز ظهر از هر خواب شبانه ای برای بدن من لازمتر!

ساعت 4 بیدارشدم و پاشدم وعده 4ام رو بخورم

هم اینکه بخاری رو درآورده بودم که سرویس کنم وبشورم:))

کامل قطعاتش رو باز کردم و شستم و تمیز کردم 

من از این کارا زیاد میکنم میم هم در این موارد شوکه میشه یکم دعوام میکنه که میدادیم بیرون 

چرا با این دستها از این کارا میکنی

برا همین بهش نگفتم:))

دستمم خداروشکر خیلی خوب شده 

از وقتی صابون استفاده میکنم برای دستهام البته صابون چرب

و هم اینکه دستکش نخی زیر دستکش باشگاه میپوشم

وکارای خونه رو همش با دستکش انجام میدم

خیلی خیلی روند بهبودیش عالی پیش میره و گوش شیطون کر

تقریبا خوب شده 

الان منتظرم پیک نون های رژیمیم رو بیاره 

و هم کارتن تخم مرغهام رو شرکت پخش بیاره

که کارای خونه امروز تیک بخوره 

و فقط کارای فردای شرکت مونده که تایم باشگاهم رو من شب کارش انجام میدم

 

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان