فایل آموزشی!

امروز تونستم پرده ها و لباس چرکها رو بشورم بالاخره 

اصلا وقت نمیشد

ناهارم که تو فریزر خورشت قیمه و کته موجود بود

میخوام فریزر تکونی کنم دیگه غذاها باید خورده بشن

عصری باید برم بیرون حتما

یکی دوتااز خریدهام رو انلاین انجام دادم

مثل خرید ضدافتاب و سرم 

چیزایی که هرسال این موقع میخرم

من عاشق مواد شوینده و بهداشتی ارایشی هستم

همیشه به اندازه 6 ماه میخرم میذارم خونه یکی اسفند یکی هم شهریور

راستش هنوز دست و دلم به خرید عید نمیره!

یعنی اونقدر اوضاع رو خراب کردن که ترس از اینده جلو همچین خرجهایی رو میگیره

در صورتی که واقعا خرید لازمم دیگه وقتی ادم تو رابطه است نیاز داره واقعا متنوع بپوشه 

اونم میم که چقدری نگاه تیز بینی داره و قشنگ واکنش نشون میده هرسری رو لباس پوشیدنم

ولی فعلا هنوز حسش نیومده

فردا احتمالا برم اون مجتمع تفریحی تجاری که همیشه خریدام رو انجام میدم.

کلی پارچه دارم که باید ببرم عید خونه بدم خیاط دوسه تاش رو بدوزه

چندتا لباس خونگی نیاز دارم اونا رو هم باید برم بندر بخرم 

دلم فقط رنگهای روشن و تابستونی میخواد

الان خیلی وقته مشکی نمی خرم 

و دوسالی هست عاشق رنگ بنفش شدم:(

میم اونقدر سردرد داشت که یساعت زودتر اومد خونه 

البته تقصیر خودشه ساعت خوابش خیلی بده 

کل اون یکساعت مرخصی رو هم که با من حرف  زد:( دلش خوشه زودتر اومده خونه 

یه فایل صوتی خریدم گوش میکنم

اقا این اقا ایقدی بی ادب

ازالفاظ بد تو جمع خانما استفاده میکنه ادم میمونه اصلا 

کی به این مجوز کار داده!

بعد نگاهش اونقدرحد بوقی به ماجرای زن بودن 

که ادم کپ میکنه! تهشم چهار تا فحش به مردا میده زن پسند شه فایله!

هرچند من بخاطر اون بخش تخصصی گوش میکنم فایل ها رو

ولی خیلی میره تو حاشیه 

در مورد روابط زن و مرد

مسئولیت همه چی رو هم می اندازه گردن زنها!

میگه مردا لازم نیست کاری کنن!

تا قبل اینا فکر میکردم هرکسی یه کیس مناسبی داره بالاخره 

هرجوری باشی یکی هست که با توجفت بشه و مناسب هم باشین

اما امان از کمال گرایی

وقتی ادم کمال گرایی میشی وسواس انتخاب میگیری

بعد میرسی به این قضیه که 

اول اینکه کسی رو انتخاب کنی 

ادم خوبی باشه ادم حسابی باشه 

منظورم از ادم خوب ادم حسابی کسی که خرده شیشه نداره!

شما نمیتونی از یه خفاش انتظار داشته باشی واست طاووس بشه!

خفاشه باید بره یا یکی مثل خودش

اما هر ادم حسابی و هر ادم خوبیم مناسب من نیست

هنوزم اعتقادم عوض نشده 

و هرروز سراین قضیه سفت و سختتر میشم 

حتی برای رفیق شدن و دوست پیدا کردن!

اون بخشی از میم که من رو نگه داشت تو این رابطه همون ادم حسابی بودنش بود

و خرده شیشه نداشتنش

اینکه یه مرد واقعا مرد باشه خیلی مساله مهمی

و بعدش استقلال فکری و مالی و... از خانوادش و جامعه  و مذهب و ...

بعدتازه میرسی به یه خرده چیزایی که جزییاتن ولی خیلی مهمن 

الان حس میکنم رابطه داشتن دیگه برام سخت نیست

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
مینا شین

چقدر خوشحال شدم خط آخر رو خوندم موجا . 

غذا رو چقدر توی فریز نگه میداری دخترم ؟

فدات مهربونم

حدود یک هفته گاهی هم تا دوسه هفته 
مینایی تا سه ماه غذای پخته در فریزر نگه داری کنی مشکل نداره عزیزم
ولی من معمولا تو همین یک هفته تا سه هفته مصرفش میکنم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان