leg day!!

بنده بالاخره بعد از دوماه تونستم یه لگ دی عالی داشته باشم

 

که جیگرم حال بیاد:))

مربیم میگه من توی یکسال تقریبا که شناختمت و دیدمت هرروز

هیچ وقت ندیدم عصبی تر و بی اعصابتر از دیروز باشی

همیشه خوش اخلاقی و هایپری

ولی دیروز واقعاروز بدی بود صدا بچها خیلی بد بود

و منم اذیت شدم

امروز خداروشکر اول صبح تذکر داد بهشون که 

حرف نزنن و کار خودشون کنن بذارن بقیه هم اینطوری تمرکز کنن

البته موسیقی امروزم کم بی تاثیر نبود 

منم برنامم رو یه سری تغییرات دادم و سنگین ترش کردم

که بتونم حسابی بدنم رو به چالش بکشم ولی نه در حدی که آسیب وارد کنم!

انرژیم هم بهتر شده 

ولی خوشبختانه زیادی متابولیسمم بالاست 

و همین باعث میشه راه به راه غذاهایی که میخورم هضم بشه و گشنم بشه 

یاد اون جوکه افتادم ما بدنسازهاش همش جامون تو توالت هست یه روزهایی:))

خداروشکر میم دیشب یکم بهترشد قرص خواب بهش دادم

خانواده هم یکم اومدن کمکش و همین باعث شد احساس تنهاییش کمتر بشه

منم زود خوابیدم 

و مربیم میخواست ساعت 5 بره باشگاه گفتم من اون تایم نمیام خودم 4 ساعت بیشتر نخوابیدم تااون تایم

زیادش زیادش بخوابم 6 ساعته!

شما فکر کنم همینم کنم 4 ساعت دیگه چیزی ازم نمیمونه و کلا بدنم هم جواب نمیده

دیگه اونم صبح پیام داد که نرفته و 

پسرش مریض شده گویا و درگیر اون بوده 

منم خیالم راحت شد که نرفته 

تا رسیدم من بچها رو گرم کردم مربیم بیشتر روزها گرم نمیکنه بچها رو چون عصرم باید بچهای این باشگاه رو گرم کنه

اینطوری بدنش خالی میکنه 

بیشتر روزها من گرم میکنم بچها رو 

بعد گرم کردن دیگه من رفتم هنزفریمو گذاشتم وبرنامه ام رو اجرا کردم و تغییراتم اعمال کردم

و غذامم این هفته باید میزانی تغییرات بدم کربوهیدارتش رو که 

بدنم بهش شوک وارد بشه

صبحم میم یکم دیرتر رفت سرکار 

منم تا رسیدم خمیر کلوچه رو اماده کردم

که غروبی دست به کار بشم و اینارو اماده کنم

تپل هم زنگ زد یکم حرف زدیم و قرار مدار کار جدیدمون گذاشتیم 

این یک ماه و اندی اخر سال خیلی سخت خواهد گذشت ولی من زن روزهای سختم:))

جایزه شروین هم مبارک خودش و ما باشه:)))

براناهار هم مرغ و جیگر گذاشتم که بذارم تو دستگاه

موادسالادم از شب قبل اماده کردم و شستم

بارونه شانس میم یکم نگران مهمونای فرداست و مراسم

گفتم پاقدم بابات بارون داره 5شنبه هم کنسل کردی واسه بارون

باز اینطوری شد نگران نباش برکته 

خیلی خودتو اذیت نکن فکرانجام دادنش وظایفت باش 

برای راحت الحلقوم ها هم من موادش رو اماده کردم بذارم قبل کلوچه ها اینارو درست کنم که وقت کمتری میگیره.

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان