هنوزم کمبود خواب:(

من هنوز کمبود خواب دارم و از خواب سیر نمیشم

یکمم بی حالم بخاطر خستگی مراسم

من شب حنابندون خیلی رقصیدم:(

زانومم درد میکنه

کلا تو زندگیم من شاید 5 بار کفش پاشنه بلند پوشیده باشم

هم به لطف خدا و قدم هم کلا من از کفش پاشنه دار خوشم نمیاد 

ترجیحم سبک پوشش راحت و اسپرت و مینیمال بوده همیشه

پاهام درد میکنه و زخم هم شده پوست پای من خیلی نازک و حساس 

کل تابستون من پاهام زخمیه بخاطر گرما 

با کفش و جوراب تاول میزنه پوستش سابیده میشه

همیشه پاهام قرمز و ملتهب تابستون 

بعد فکر کن صندل و کفش پاشنه دار هم بپوشم 

اونم تو شرجی بندر

بخشی از لباسها رو دیروز شستم

اونقدر این مدت من لباس سفید و کرم  و فیلی خریدم و رفتم به سمت رنگ های روشن 

اینارو باید با دست بشورم بخاطر جنس و طرحشون

ناخنهام رو این سری خیلی دوست دارم یه صورتیم ملایم هست

لمینت این سری خیلی خوب کار کرد و احتمالا دیگه با همین ناخن کار پیش برم 

چون هنوز حتی لپ پر اینام نشده ناخنهام با وجودی که اصلا ازش مراقبت نکردم

سری قبلی که رفتیم پیش ناخن کار مریم

همون شبش براقیت ناخنم پرید با اب گرم

و هم فرداش لپ پر شد ناخنهام و توی عین کلا با لاک لپ پر شده طی کردم

وهم سنگین بود رو ناخنهای من که نازک

اما این سری که لمینت کردم خیلی راضیم سبکه و اصلا هیچ تغییری نکرده

خیلی هم به دستها و استایل من میاد

دلم میخواد بازم برم مژه بذارم 

حالا حقوق رو پرداخت کنن برم حتما مژه هم بذارم 

دارم سعی میکنم با استایل زنانه ارتباط برقرار کنم 

یکم بیشتر برم ارایشگاه وبیشتر به خودم برسم

دیشب وقت تراپی داشتم 

و رفتم تراپی

برگشتنی برای خودم گل و یه اسلایس کیک خریدم

و برای خودم یه تولد تنهایی و یک نفره گرفتم 

یکم غمگین بود ولی برای خودم یه کاری کردم عین هرسال

من هرسال تولد شناسنامه ایم رو تنهایی جشن میگیرم 

امروزم یکم بیشتر خوابیدم

ولی دارم سعی میکنم خودمو جمع و جور کنم سریع و به کارای امسالم برسم

باشگاه هم رو باید دیگه شروع کنم دیر شد خیلی لاغر شدم

دلتنگ میم هستم ولی از یادش فرار میکنم

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
آسمان آبی

تولدتون مبارک. امیدوارم دلتون خوش و تنتون سلامت باشه.

در خصوص مشکلاتی که تابستو های باهاش دست و پنجه نرم میکنید باید بگم جانباز تابستون ها هستید پس :)) برعکس من زمستون ها کلی مشکل دارم چون تو تهران هوا خشک هست و سرما هم سبب ترک پوست میشه :/ نگم برات :/

مرسی ازتون به همچنین

من این مشکل خشکی پوست رو تو زمستون هم دارم 
ولی خوب تابستون تو جنوب خیلی بده برا ژنتیک من

آسمان آبی

پس تشریف ببرید شمال :)

من که خیلی دوست دارم شمال زندگی کنم ولی تاالان موقعیتش پیش نیومده

سارینا2

سلام

شما تا هفته دیگه کاملا عادی میشی 

یعنی خستگی و بی خوابیت برطرف میشه

الانم از خودت توقع زیاد نداشته باش

ولی از تایم کوتاه و کم هم که شده ورزشت رو شروع کن تا یواش یواش به روزهای اوجت برگردی

در مورد میم هم نمی دونم به هم خوردن رابطه تون تا چه حد جدی هست و آیا موقته یا دائمی ولی اگه فکر می کنی راه برگشتی نیست و جدیه، قاعدتا باید نهایت سعیت رو بکنی که فراموشش کنی و به زندگی بدون اون عادت کنی

 

شاید همین مسیری که داری میری بهترین راه باشه

سرگرم کردن خودت و سعی در یادآوری نکردن خاطرات ، انقدر که زمان بگذره و بعد یادآوری خاطرات دیگه برات دردناک نباشه

شاید اگر وقت داشته باشی دیدن فیلم یا خوندن رمان هم کمک کننده باشه

راستی لایت موهات چه رنگیه و اینکه رنگ زمینه موهات چه رنگی بود که به هم اومدن؟

 

 

 

دارم سعیمو میکنم که کم کم برگردم مجدد باشگاه هفته اینده که قطعا شروع میکنم 

یکم مساله من و میم پیجیده است و من پیچیده اش کردم!
حالا یه روز شاید مطرحش کردم که قضیه از چه قرار بود یاداوریش اذیتم میکنه از خودم بابتش بدم میاد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان