فیشیال خانگی:)

بعد از کلوچه تراپی

دیشب صورتم رو پاکسازی کردم

که حس خوبی گرفتم قشنگ پوست صورتم سبک شد

منکه کرم خاصی جز ضدافتاب نمیزنم

اما عرق کردن و ورزش باعث میشه که پوست یکم سنگین بشه و نیاز به پاکسازی مداوم داشته باشه

حالا بعضی خانما میان باشگاه هزاران نوع کرم پودر و... میزنن

که اصلا خوب نیست

اگر هوای اینجا گرم نبود من ضدافتابم نمیزدم واقعاچون موقع ورزش پوست خفه میشه

میخواستم یک قسمت سریال ببینم که وسطهاش حالم رو بد کرد این قسمتش 

برا همین دیگه ادامه اش ندادم!

اشپزخونه رو گردگیری کردم و تی و جارو کشیدم

پشت موهام رو رنگ کردم 

که ازش راضیم

حالا جلو موهام رو فردا یا امشب رنگ میکنم

چون دست تنهام و اینکه پست موهام دکلره داره بخاطر آمبره باید دوتیکه کنم موهام رنگ کنم

امروز هم که دیگه اخر هفته شروع میشه و راحت میشم این هفته بخاطر فشار پی ام اس اصلا با حال و حوصله کار نمیکردم

ولی تمرکزم خوب بود.

یکم کار تملبار شده برای امروز که باید تاعصر تمومش کنم

صبحم برای خودم پنکیک موز جودوسر درست کردم

ناهارم از دیروز زرشک پلو دارم و خداروشکر راحتم امروز و معاف از اشپزی!

باید برم یه سونو بدم حتما گذاشتمش برای دوهفته اینده که اول برج هست یا بادی انالیز هم حتما باید برم!

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
Divine Girl

وای دقیقا منم از اول این ماه باشگاه رو شروع کردم و فقط یه ضدآفتاب می زنم ولی حس بدی دارم انگار که میره تو منافذ پوستم... تا حالا پاکسازی پوست رو انجام ندادم دوست دارم امتحان کنم 

راستی موجا از کار کشیدم بیرون بالاخره 😊

سلام عزیزم افرین چه خوب رفتی باشگاه

بعدش که برگشتی حتما با یک فیس واش خوب صورتت رو بشور
بذار پوستت نفس بکشه بعدش ویتامین سی یا اب رسان مناسب بزن
حتما پاکسازی رو انجام بده برا پوست خیلی خوبه نفس میکشه
ای ول عالی
حالا برنامت چیه الی جان؟

سارینا۲

موجا ی عزیز چه نوع کلوچه ای می پزی؟کلوچه فومن؟

ماشاالله چقدر کار انجام دادی. خدا قوت

اره سارینا جان کلوچه فومن هست

من عادت دارم فعال باشم مرسی عزیزم

Divine Girl

حتما نکاتی که گفتی  رو یادم می مونه

من دوسال بدون یک روز استراحت کار کردم و فعلا به خودم استراحت میدم تا چن روز دیگه که میرم کربلا و بعدش دنبال کار بعدی

چن جا رو در نظر دارم چن تا شماره هم دارم ولی خب الان برم واسه مسافرت سریع بهم مرخصی نمیدن

موجا این روزا خیلی دارم فک می کنم و به هیچجایی نمیرسم. فک می کنم خیلی مشکل توی خودم دارم و نمی تونم حلش کنم همینم منو خسته میکنه 

خداقوت دلاور چه زود دوسال شد الی:(((

انگار دیروز بود اومدی گفتی کار پیدا کردم!
عالی ان شالله سفر بهت خوش بگذره و خودشناسی خوبی توش نصیبت بشه
ان شالله بعد ریلکس کردن حسابی برگردی و پرتوان یه کار توپ پیدا کنی
الان تو دیگه اون الی بی تجربه نیستی
هم دوسال کار کردی هم کلی کارفرماها و خودت رو شناختی و میدونی چی برات مهمه
چی نیست
و چی باید از محل کار جدیدت بخوای
همه ما ها توی این کره خاکی بخصوص در خاورمیانه نا عزیز:( پر از این حس هستیم!
همه ما مشکل داریم با مشکل بزرگ شدیم
اگر علم پیشرفت نمیکرد ما هرگز متوجه نمیشدیم که ادمهای ناقصی هستیم و کلی نقص رو میتونیم برطرف کنیم و کلی رو نه!
اما میدونی خوبی علم اینه بازم بهمون میگه آدم تو ناقص هستی و هیچ وقت قرار نیس کامل شی! 
شاید مثلا انسانهای اولیه با اختراع اتیش و کلی چیزای دیگه هی هرروز فکر کردن چقدر کامل شدن!
ولی بعد یه مدت همینم دلشون زد بازم ادمی دست به اختراع زد تا به حس خوب بودن و کامل بودن برسه هنوزم نرسیده در سال 2023
کی رسیده؟ هیچ کس من و توهم قرار نیست برسیم!
آدمی همینه!

Divine Girl

عاره واقعا خودمم بهش فکر می کنم پرام می ریزه :) 

عاره واقعا قبلا صرفا کار برام مهم بود اونم هرجایی شد ولی الان یه نقشه ذهنی دارم و خیلی راحت می تونم انتخاب کنم و هم اینکه کارهایی که قبلا تو مصاحبه شون چپ چپ و با شک بهم‌نگاه می کردن الان محترمانه تر شده

این طور فکر گردن درموردش و پذیرفتنش خیلی آرومم می کنه ولی نشخوار فکری بد کوفتیه من از بقیه ناقص ترم یا اینکه نمی تونم با این نقصا ادامه بدم 

الی همه ی این تجربه ها به مرور هی بیشتر وبهتر میشه

و تو سالهای بعدی بیشتر میفهمی چی میخوای از کار و محیط کاریت !
و اولیت بندیت از درآمد و پول کمی تعدیل میشه!
یادت نره تو خوبی و داری خوب پیش میری
خودت رو توی دام کمال گرایی ننداز
اگرم خوب نباشی الان ولی اگر مسئولیتی رو بهت بدن به بهترین نحو انجامش میدی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان