روال

دارم سعی میکنم به روال زندگی برگردم

ولی بعضی موقعها ادم شبیه اینه از پازل زندگیش کنده میشه

و وقتی میخواد برگرده سرجاش تغییر شکل داده و دیگه تو جای قبلی جای نمیگیره

الان دقیقا من اینطوریم

نمیخوامم برگردم به روال سابق بجز روتین های خوبم

دیشب تونستم 70 درصد پروژه رو انجام بدم

امروز 30 درصد باقی مونده رو باید تموم کنم

بخشی از کارهای شرکت هم مونده برای این هفته که باید امروز تمومش کنم

احتمالا امشب با مریم بریم دوردور و کافه 

من روزی یه بار میرم بیرون با دوستام و این توی روحیه ام خیلی تاثیر گذاشته 

امروز ساقی میگفت به نسبت روزهای قبل خیلی بهتر شدی 

و داری خوب پیش میری

داروهام هم تاثیر خوبی گذاشته روی اضطرابم

و دوباره مصرف قهوه رو هم شروع کردم

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
آسمان آبی

امیدوارم همیشه به دور دور باشید و شاد 

 

مرسی زنده باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان