در اومد از حموم گل...

تا حالا شده یه آهنگ بشه خوره ذهنتون؟؟

چند روز تو سر من آهنگ اومد از حموم گل شهرام شب پره  می نوازه:)

اصن باهاش مشکلی ندارما هی قر میدم میخونمش

ولی اینکه ذهنم شیش و هشت میزنه در صورتی عاشق موسیقی سنتی هست

یه تحول روحی محسوب میشه:))

دیشب یوگا کردم قبل خواب و خیلی حس خوبی بهم داد و راحت خوابم برد

صبح اما باز به سختی بیدار شدم الان که می نویسم خورشت قیمه قشنگ ام رو هم بار گذاشتم:)

صبونه نخورده گاز رو پاک کردم و سینک رو ضدعفونی کردم، خورشتمو بار گذاشتم قهوه ام رو دم کردم و چایی لاهیجانم رو هم همینطور وقر میدادم:)

یه آرامش و پذیرشی وول میخوره زیر پوست روحم دوستش دارم امیدوارم پایدار باشه...

دیشب قبل خواب خیارشور فوری درست کردم

حتما شما هم درست کنید عاشقش میشید از هر خیارشور دیگه ای که خوردین خوشمزه تر!

اگر البته مثل من عاشق خیارشورید

و همینطوری تو خونه راه میرید و خیارشور میل می کنید این کارو با خودتون نکنید!!

حالا اگر خواسته باشید دستورشو براتون میذارم.

اقای ی میگه اخرش میمیری از شوریجات! میگم من فشار خونم پایین تو پیرمردی فشارخونت بالاست والا به من چه.

اون همکلاسیم ارسلان باز پیام داده،

من که سریع از همه جا ریپورتش کردم نگو یادم رفته

از گوشی هم این کارو کنم! پیامک داده بود منم ریپورت کردم کلا

راستش چند سال پیش من بااین دردسری داشتم سر ابراز علاقه و اصرار

واقعا هیچ کشش ج ن س ی و غیر ج ن س ی من به این ندارم.

دوست دارم موهامو کوتاه کنم اما همه میگن پشیمون میشی و

دیگه موهات رشد نمیکنه و تا یه سنی موهای آدم بلند میشه!

نمیدونم والا، دوست دارم حداقل تا روی شونه هام کوتاهش کنم و آمبره آبی کنم.

 

الان باید برم خونه رو تی و جارو بکشم...

گلها رو آب بدم. سالاد شیرازی درست کنم.

وبه زندگی لبخند بزنم و از این آرامش روحی استفاده کنم و خودمو شارژ کنم.

 

 

 

 

موجا ... ۷ خوشم اومد :)
°○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس

منم دیروز که سر جلسه‌ی امتحان بودم، از اول تا آخرش داشتم ناخودآگاه می‌خوندم "من برات یار می‌شم یار وفادار می‌شم" :))

 

کنجکاو شدم بدونم خیارشور فوری چطور درست می‌شه. نشنیدم چیزی راجع‌بش تا حالا. 

خیلی خوبه حداقل موسیقی شاد پخش میشده:)))
باشه عزیزم پست میذارم درباره اش:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان