چقدر مشغولم که از من، یک من بهتر به بار آید!

فاز دوم و پروژه ای که من پیشنهاد دادم به شرکت

راه افتاد همه چی اونقدر سریع

انگار خیلی براش اماده نبودم!

کج دارو مریض پیش میرم البته الان انتظار انچنانی ازم نمیره!

نیاز به چند روز مرخصی و دوری از همه چی دارم!

اجی ادم خوش سفری از اونها که تو مسافرت نمیذاره اب تو دلت تکون بخوره:)))))

همشم دوست داره بیرون باشه و بگرده و بازار بره!

خسته هم نمیشه :)))

تجربه سفرهای که داشتیم اینو میگه که باهاش برم سفر بهم خوش میگذره!

تازه بنده خدا گفته هزینه های بلیط و .... با من 

چون تو براش امادگی نداشتی و هزینه های دیگه ای داشتی این ماه

هنوز بهش اوکی ندادم

به میم هم نگفتم!که درجریان باشه دارم میرم سفر البته یه مدت داره میگه

پاشو چندروز برو سفر استراحت کن بسه کار و کار

اما هی دارم فکر میکنم برنامه تمرینیم سنگین

دوهفته بعد پاشم برم سفر رژیم میره رو هوا:(

منم که عمرا بتونم جلو شکمم رو تو مسافرت بگیرم 

میخوام همه چی رو تست کنم!

دیشب هم تا ساعت سه بیدار بودم خوابم نبرد

نشستم فیلم کلاسم رو دیدم که اصلا صداش ضبط نشده بود!

برنامه تمرینی و توضیحات استاد رو تاجایی که لب خونی میشد کرد رو یادداشت کردم

و یکم به خونه رسیدم

لباس چرکها رو گذاشتم که امروز بشورم که شسته شد

ساعت 9 هم بیدار شدم یه صبحونه کامل خوردم

و مشغول کارای شرکت شدم

الان نیاز دارم بارون باشه و فقط بچپم زیر پتوو فیلم ببینم ولی متاسفانه باز اینجا گرم شد:(((

 

داداشی صبح زنگ زد صحبت کردیم 

گفتم احتمالا بیایم اصفهان برای تولد پارسین

یعنی اومدن من مشخص نیست ولی اجی میاد صددرصد

--

کولروروشن کردم و چپیدم زیر پتو و یه سریال رو انتخاب کردم virgin river

نمیتونم درمورد نظر بدم چون فقط یک قسمت رو دیدم و هنوز هم نمیتونم بگم اوکیه 

فقط در حد سرگرمی دیدمش وبا شخصیت اصلی ارتباط برقرار کردم

همینکه این زنجیره فیلم ندیدن رو شکوندم خودش خیلی خوب بود و اینکه چند ساعت کار نکنم

و به کار فکر نکنم!

یه کاپوچینو رژیمی درست کردم

با دکتر صحبت کردم چندتا سوال داشتم در مورد برنامه ام

و بهم جواب داد و یادداشت کردم 

همه توضیحاتش رو من می نویسم تو برنامه ام که باشگاه اولا یادم نره بعدم

از مربی باشگاه که کمک میگیرم برای هفته اول اجرای برنامه ها بدونه عضله هدف کدومه

و یا پوسچر و استایل من موقع حرکات درسته یا خیر!

خونه تو سکوت و تاریکی و خنکی فرو رفته 

و حس صحبت کردن با هیچ کس رو ندارم 

شایدیه فیلم دیگه دیدم و زدم بیرون برای قدم زدن و پیاده روی

نیاز به هدفگذاری مجدد دارم تو این وقت سال

این دوسه هیچ کتابی نتونستم بخونم

هیچ فیلمی ندیدم

اونقدر غم نان بالاست که به هیچی نمیرسی تو این مملکت

یعنی گاهیم دل و دماغی نمیمونه کار فرهنگی کنی یه کاری واسه دل خودت

 

 

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
Mohsen Tohidi

سپاس از متن شما

 

این اصطلاح در اصل کج دار و مریز است. به معنای اینکه ظرف را کج نگه دار و در عین حال مواظب باش که نریزد

مرسی از شما جالب بود

Mohsen Tohidi

🙏

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان