قرار این موقع باشیم کجا حالا کجاشیم؟

دیروز دو بار رفتیم کافه

یه بار ظهر رفتیم ساعت یک تا دو نیم

یه بار هم شب رفتیم 

با ساقی رفتم 

کافه های اینجا اکثرا دیروز بسته شد بخاطر مساله هجاب!

خیلی گشتیم تا یه کافه باز پیدا کردیم و تاکید داشتن عکس نگیریم

و کلا هجاب هم داشته باشیم!

منم که با یه کت کوتاه رفته بودم:(

امروز که با سیم سیم قرار داشتیم بریم یه کار اداری انجام بدیم

رفتیم انجامش دادیم البته برا من انجام نشد

و گفت باید بری فلان مدرک بیاری

نکه منم بی زبونم سیم سیم باهاشون دعوا کرد

فایده نداشت

دیگه برگشتیم خونه 

من دوباره اسنپ گرفتم مدرک بردم کارم انجام شد

به اسنپ گفتم موند کارم سریع تموم کردم وبرگشتم خونه 

خیلی هوا گرم شده

رفتنی هم میم رو دیدم سلام علیک کرد

کلا من ازش فرار میکنم یه جورایی ولی اون عادی رفتار میکنه 

تماس گرفت بعدش یکم صحبت کردیم

شاید یه روز دوباره رابطمون عادی شد نمیدونم

ولی من رسما دهنش رو صاف کردم 

من سه تا کت خریدم برا امسالم یکی سبز یکی فیلی رنگ یکی هم آبی نیلی

که دوتاش کوتاهه فقط میتونم تو مهمونی و سوار ماشین بپوشم

ولی سبزه رو میتونم حالت عادی هم بپوشمش

چندتا کت دیگه هم دارم که از سالها قبل بوده 

خوب شد کت مد شد من خیلی دوست دارم 

سیم سیم میگفت خیلی خیلی لاغر شدی

 امروز صاحبخونه هم صبح منو دید همین گفت

که چراایقدی لاغر شدی:(

ولی رنگ موهام خیلی خوبه هرکی میبینه میگه چقدر اوکی چقدر بهت میاد

ولی بدی رنگ دودی روشن اینه باید شامپو ضد زردی بزنی مرتب 

که همون رنگ اولیه بمونه

میخوام برم موهام کوتاه کنم هرچنددوستام میگن پول دادی رنگ کردی این کارو نکن

ولی من دوست دارم برم کوتاهش کنم البته شاید ده سانت کوتاهش کنم بعد هم امینو

کلا کارای زیبایی و .... بهم حس خوددوستی میده این مدت

و باید ماهانه یه سری کارهایی زیبایی انجام بدم 

که این حس بمونه 

چون من دورکار هستم و کم رفت و امد بیشتر نیاز هست تایمی برای خودم و این جور کارهای زنانه بذارم 

برای امروز باید یکی از پروژه های اقای ی رو تموم کنم دیگه خیلی دیر شد

باید میزان کارکردم ببرم بالا 

و یکم با این حس خمودگی و خستگی مبارزه کنم و تعهدم رو بیشتر کنم 

امروز اشپزی کردم لوبیا پلو با مرغ درست کردم

کم کم داره اشپزی یادم میره همش غذا از بیرون گرفتم این دوماهه

هنوز کلاس زبانمون هم شروع نشده ترم اخره و دیگه تمام

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
آسمان آبی

دو ماهه از بیرون غذا میگیری؟ این عادت رو ترک کن وگرنه مثل من میشی که الان 20 ساله دارم از بیرون غذا میگیرم ://

من اشپزی رو دوست دارم 

ولی این دوماه درگیر کلی مسائل بودم که اشپزی کردن برام سخت بود

سارینا۲

خوبه که روحیه ات داره برمیگرده

ان شاالله هر چی خیر و صلاحت هست پیش بیاد در رابطه با آقای میم

رنگهای دودی و زیتونی یه جورایی زود تغییر رنگ میدن روی مو ولی به هر حال همون عروسی رو هم که باهاش طی کردی خوبه 

شامپو ضد زردی هم تا حالا نشنیده بودم

امیدوارم برگردم به روحیه جنگنده سابقم

مرسی از دعای خیرت ان شالله 
اره رنگ های دودی و زیتونی چون زود میپره باید از شامپو ضد زردی استفاده کنی
بخصوص برا دودی که ضد زردی خیلی موثر من حدود 100 میل خریدم از ارایشگرم 
که رنگ بنفشی داره تا اونو میزنم باز رنگ موهام همون دودی میشه
ترکیب رنگشم بهم گفت چی استفاده کنم اگر وقت ارایشگاه رفتن ندارم!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان