هوای بارونی!

خداروشکر که بازم بوی خاک نم خورده و بارون رو دیدیم و بوییدیم 

تو این فصل برای جنوب این یک نعمت محسوب میشه:)

این چندروز اعلام بارندگی کردن 

هرچند بارون امروز اسیدی و نم نمک بود 

ولی همینم خوب بود 

امروز رست بودم و باشگاه نداشتم

هرچند بدن درد شدیدی هم دارم

و بدنم نیاز به استراحت داشت عین روزهایی که ادم اولین بارش هست میره باشگاه بدن درد دارم

بخاطر تغییر برنامه و یک ماه و اندی دوری از تمرینات هست

اشتباه کردم که این چند روز منیزیم و گلوکوزامین و امگا 3 نخوردم باعث میشد کمتر بدن درد بکشم

عضلات بازوم و عضلات پام کامل گرفته نشست و برخواست سختمه

امروزم که خداروشکر ناهار داشتم

پس سعی کردم بیشتر استراحت کنم ولی نشد

و اتفاقا کمتر از هرروز خوابیدم 

عصری هم پاشدم یه مانتو عبایی راحت پوشیدمو یه صندل میخواستم برم کافه 

این روزها همش دوست دارم مشکی بپوشم نمیدونم چرا؟؟؟

اونقدر من لباس رنگی دارم ولی همش دست و دلم به لباسهای مشکی و تیره میره

برای تولد نازی هم یه شومیز خریدم امیدوارم دوستش داشته باشه تو مایه های شومیزهای هنری که سلیقه اونه

امروز ویزیت هم شدم نوبت دکتر داشتم داروهای اضطرابم عوض شد

البته به درخواست خودم هرچند که از اینکه باز موش ازمایشگاهی بشم متنفرم ولی تمرکزم اومده پایین بااین داروها

امروز حتی میم هم به این اشاره کرد که فعالیتت خیلی کم شده 

من خیلی ادم کاری هستم و کلا زیاد کار میکنم ولی امسال عین لاک پشت شدم 

قدرتم اومده پایین

رفتم داروخانه داروهام رو نداشت فقط یه دونه از قرصهام رو داشت اونو گرفتم باقی رو سپردم به میم که فردا بره بگیره

خودمم رفتم کافه محبوبم هرچند امروز شلوغ بود و یه دورهمی گذاشته بودن اونجا همشونم مرد میانسال به بالا:)))))

خیلی هم شلوغ و پر جرف بودن و نشد رو میز همیشگی خودم بشینم

ولی همینکه رفتم کافه توی این هوا خوب بود

و امروز کیک شکلاتی خوردم هرچند خیلی شیرین بود برا من و نصفش بیشتر نخوردم 

ولی چایی چسبید

یکی از فیوریت هام اینه این کافه رو تو بارون برم 5شنبه انگار بارونیه حسابی 

میم هم احتمالا دوسه روزی بره سفر

فکر کنم یه دوری برا دوتامون لازمه 

منم باید یه چند روزی برم سفر به زودی 

بلیطها رو چک کردم میخواستم برم شیراز ولی چون بارونی منصرف شدم

شاید برم اصفهان خونه داداش 

خودش به زودی میاد احتمالا باهاشون برم 

ببینم برنامه کاریم چی میشه؟

 

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
آسمان آبی

به نظرم مشکی و رنگ های تیره شیک ترن.

 

+ مثل من از داروهای شیمیایی برو سمت داروهای گیاهی. ولی پزشکش کی باشه مهمه.

 

++ امیدوارم بیای تهران :)

 

یعنی نظر شما اینه داروهای گیاهی ضرر کمتری دارن؟

من اینو قبول ندارم متاسفانه

آسمان آبی

من در این خصوص نظری ندارم چون متخصص نیستم. باید با یک متخصص کار بلدش مشورت کنید. من فقط چون خودم ازش سود بردم و مفید بود برام پیشنهاد دادم :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان