لاک قرمز:)

برای من زدن لاک قرمز برابری میکنه با خوردن نوشیدنی های خاک بر سری:)

دیروز تو برنامه ام علاوه بر درس و کار

خودمراقبتی هم گذاشته بودم

که با یک ربع رقص و 7000 هزار قدم پیاده روی تند،

لوسیون زدن و دوش گرفتن و رسیدگی به موهام انجام شد

امروز صبح هم توی رختخواب 11 مین تمرین تنفسی داشتم که حس خوبی بهم داد

و سطح انرژیم رو واقعا آورد بالا. یکی از چالشهای گروه هم تمرین تنفسی اول صبح هست!

البته من تنفس ویم هاف رو انجام میدم برا بچها چالش 3 دقیقه است

اگر پیج تایم کوچ time couch رو توی اینستا دنبال کنید ایمان ابریشم چی  به چالشش میرسید که

تازه شروع شده امروز اولین روزش هست وقرار یک سال چالش داشته باشیم

من پارسال با گروه ایمان، مطالعه روزانه و مطالعه تخصصی

چک نکردن گوشی اول صبح

ورزش

مدیتیشن و خلوت روزانه

و اب خوردن اول صبح رو انجام دادم و شد عادتم!

اینم بگم من کلا خودم اول صبح ناشتا آب میخورم و عادت چندسالمه!

امسال قرار چالشهای دیگه ای داشته باشیم. پارسال گروه تلگرامی زده بودم

اما امسال هنوز چنین کاری نکرده و فقط توی اینستا هست

چالش دومم با یه گروه دیگه است که داریم باهم کتاب راه هنرمند رو میخونیم و تمریناتش رو انجام میدیم

دیشب هم لاک قرمز زدم و خیلی هم تمیز وشیک و با حوصله درش آوردم برای منی که او ای سی دی هستم

و کلا آدم بیش فعالیم یه کم کارهای هنری و  کارهایی که نیاز به حوصله و نشستن داره منو عصبی میکنه.

ولی خیلی با حوصله لاک زدم و قربون صدقه خودم رفتم از خدا بابت این دستهای ظریف وزیبا کلی تشکر کردم و از دیدن ناخنهای قرمزم کلی کیف کردم:)

قبلا خیلی با حوصله نبودم که بعد حموم لوسیون بزنم و...

اما الان خیلی خوب این کارو انجام میدم حتما از کرم ویتامین سی برای صورتم بعد هر شستشو

استفاده میکنم

صبحها هم اسکراب میذارم.

این یکسال آرایش نکردن داره پوستمو به حالت قبل برمیگردونه من حتی کرم ضد آفتاب هم نمیزنم

چون روز نمیرم بیرون!

و البته کرم ضدافتاب رو حتما دربارش تحقیق کنید چون یه تغییرات هورمونی رو ایجاد میکنه!

برای بیش فعالین عزیز عین خودم:)

نرم افزار forest خیلی کمکم کرده

تایمهای مطالعه ای که من انتخاب کردم 25 دقیقه ای هست! بابت هر 25 مین برات یه درخت میکاره!

خیلی جالب و اینکه من بعد 25 مین از جام بلند میشم یه دوری تو خونه میزنم و یه چایی میخورم

که کلافه نشم.

تازه داره انرژیم برمیگرده خداروشکر

کم کم آثار پذیرش رو در خودم دارم میبینم و امید وارم که راسخ تر بشه این پذیرش

من برم که کلی درس دیگه مونده:)

 

موجا ... ۶ خوشم اومد :)
Fatemeh Karimi

امیدوارم موفق و پرانرژی باشی همیشه :)

مرسی از دعای قشنگت عزیزم
 ان شالله شما هم موفق و پر انرژی و شاداب باشی همیشه:)

بهی ستوده

من برعکس تو هستم پس

بابام همیشه به من میگفت بهی مثل مرغ می مونه

آنقدر که من درگیر ی کار میشم

مثل مرغ ساعت ها و ساعت ها تکون نمیخورم موجا

من حتی متوجه رفت و آمد هم نمیشم

کسی بره..کسی بیاد

البته الان کمی فرق کردم و حساس شدم

ولی کلا تمرکز بالایی داشتم و از محیط جدا میشدم 

موقع کار کردن رو مقاله هم که اصلا از این دنیا جدا میشم

نمی فهمم کی هوا تاریک شد

 

ی کامنت برام ارسال کردی ولی اسمش موجا نیست

خواهر تکلیف مشخص کن چه کنیم با این کامنت؟

 

بهی من آرزوم تمرکز کردن و نشستن:)) یعنی قشنگ بیش فعالیم یه حال بدیه
مثلا گاهی خودم میدونم میام مینویسم مثلا فعالیتمو نصفشو نمیگم!
چون اونی که داره میخونه سرگیجه میگیره!
تمرکز بالا یه موهبت بزرگه بخصوص برای درس خوندن
من سرکلاسم بند نمیشدم مینشستما اما به سختی میمردم و زنده میشدم تا کلاس تموم میشد
درس خوندمم اینطوری بود که وسط خونه مینشستم جلو تی وی و تو جمع خانواده میخوندم
چون دورم باید شلوغ می بود و کلا روز صدتا چیز همزمان توجه میداشتم تا میتونستم بخونم
همیشه اقای ی بهم میگه این بیش فعالیت رو باید به رابطه هات هم بسط می دادی یه عمر فقط با یکی بودی:)) تنها جایی که تمرکز کردم همینجا بود:))

هو مورو

یاد حرف مادرم افتادم؛ ما کلی لاک با رنگای متنوع و قشنگ می‌زنیم و ایشون میگه اینا لاکه مثلا؟ لاک یعنی قرمز :)) باقی رنگارو اصلا قبول ندارن که لاکه. واقعا هم با اختلاف زیاد جذاب‌ترین رنگ واسه ناخنه ;)

واقعا لاک فقط قرمز!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان