اتمام کارای خوشگلاسیون

لباسم دیروز رسید و از زیباییش نگم

ولی اون یکی لباس که اشتباه شده بود هنوز در هاله ای ابهام هست

شاید امروز یه لباس دیگه خریدم!

واقعا نمیدونم اینو باید چیکارش کنم!

نمیتونم صبر کنم به امید اینکه فردا برسه!

هرچی پیگیری میکنم مشخص نیست یه جایی بین تهران و بوشهر!

خلاصه امروز باید تکلیفش رو روشن کنم اونم با استرس زیاد

موهام هم بی نهایت زیبا شد  من فول هیر رو گرفتم دودی خیلی روشن کنه و

پایه بقیه موهامم که تیره کرد یه کنتراست زیبایی شد خیلی شیک واقعا

همونجا تو ارایشگاه هرکی بود میگفت خانم چقدر شیک و زیبا شده موهاتون

بنده خدا ارایشگر دو روز دوتا 5 ساعت برای موهای من وقت گذاشت

با مواد عالی

کلی هم تخفیف داد گفت کلا باهات حال کردم این دوروز و لذت بردم 

خودمم خدایی لذت بردم از مصاحبت با شیما

شوهرش استاد دانشگاه بود و خودشم ارشد برق داشت

رنگهایی که برام به کار برده بود هم نشونم داد گفت اگر نخواستی بیای تو خونه خودت شارژ کن رنگتو

میگه ما رفته بودیم روسیه شما کپی روس ها هستی همه چیت هم اندامت هم صورتت

اینو همه میگن با این لایت دودی دیگه کلا ایرانی نیست قیافه ام

لنز هم رفتم عوض کردم طوسی برداشتم 

میخواستم رنگ چشمم با خانواده که چشم سبزش همه هماهنگ بشه بعد دیدم 

اوکی نیست برای من 

طوسی برداشتم که خیلی هم تغییر نکنم

صندل و کفش هم اوکی کردم

هنوز استرس لباس دوم با منه 

و باید امروز راهی براش پیدا کنم دوسه ساعت وقت دارم 

 

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان