خانه مادری:)

خوب من کوله پشتیم رو بستم و منتظرم که داداشم برسه وبرم خونه مامی

دیروز باشگاه رو که رفتم خودمو نابود کردم برگشتم اسکوات رو قبلا خوب نمیزدم

از زیرش در میرفتم کامل نمینشستم!

اما الان توبرنامه جدیدتمرکز میکنم نفسم رو قشنگ حبس میکنم انگار که میخوام برم زیر آب

و خوب میشینم

فکر میکنم قبلا که خوب انجامش نمیدادم بخاطر تنفسم بود!

سعی میکنم سنگین نزنم و با تمرکز با صفحه هالتر های ده تا 20 کار کنم

تا بدنم عادت کنه به اسکوات کامل

بعدش دیگه کم کم وزنه ها رو ببرم بالاتر 

مربیم ماه پیش مجبورم میکرد زیر پام یه میز کوتاه بذارم روش بشینم!

تا عادت کنم اسکوات کامل بزنم:)))

باقی حرکات رو هم خوب کار کردم و یکیشون رو که سنگین میزدم مربیم اومد دعوام کرد

و یکی از دمبل ها رو ازم گرفت گفت تک دمبله کار کن میخوای آسیب بزنی به خودت:(

بعدش دیگه اومدم خونه 

با میم حرف زدیم 

بعدش یکم استراحت کردم و بعدش مرتب کردن خونه و دوش 

بعد اتمام کارای شرکت 

میم هم مهمان داشتن عمه اش اینا خونشون بودن

و ماهم باهم قرار داشتیم یعنی یهویی اومدن!

دیگه تا ساعت 1 اونا بودن وقتی رفتن من دیگه رفتم خونه میم

و یکم اهنگ های قدیمی ویگن رو گوش کردیم و دربارش حرف زدیم 

میم خیلی اطلاعات موسیقیش بالاست بخاطر عموش و داداشش که هنرمند هستن و نوازنده های قهار

اما میم سبک راک رو بیشتر میپسنده به نظرم به روحیه اش هم بیشتر میاد:)

در حین اروم بودن و متانت یه خشم و انرژِی خوبی داره که هرکس اونو در وجودش نمیبینه 

شاید از هرکسی بپرسی میم چطور ادمیه همه میگن ادم آروم و متین و مودبیه

که اینطورم هست ولی یه انرژی و خشم قشنگی هم داره که تو موسیقی خوب نشونش میده

میم گیتار الکتریک میزنه گاهی

دستم درد میکنه چون قرصهام رو به موقع نمیخورم:( سنگینم کار میکنم 

این روزهام خوب گرم و سرد کردن رو انجام نمیدم:(

دیشب دیگه میم یه تشرحسابی سراین قضیه زد که دستت باز خشک شده 

اصن صدا میده باز موقعی که حرکتش میدی 

من خودم متوجه صداش نمیشم میم متوجه میشه

دیگه ماساژ داد دستمو میگه عضلاتش خیلی بیشتر شده ولی خشک خشکه عضلاتت

میم گفته بودم ماساژ بلده چون پدرش 6 ماه فلج شده بود قبل فوتش و میم انواع فیزیو تراپی و ماساژ رو

از فیزیوتراپی که میمومدن خونشون و پدرش رو ورزش میدادن یاد گرفته

وتشخیص میده گرفتگی رو

قشنگ گره های عضلانی من پشت کتفم هست زیر استخوان پروانه بد جایی

خوب تشخیصشون میده ولی نفسم قشنگ بند میاد وقتی دست میزنن بهشون

عضلاتشم خشک خشکه و این هفته به پاهام هم رسیده بود این خشکی

شاید نمیدونم باید جلسه استراحتم رو از 5شنبه بیارم روز 3شنبه 

مربیم برای بچهایی که حرفه ای کار میکنن و 4 نفریم سه شنبه رو تعطیل کرده 

اما من سه شنیه میرم که 5شنبه نرم:( و سراین این هم باهام دعوا داره میگه عضلاتت خوب ریکاوری نمیشه

دقیقا منم بدنم از اون مدلهاست که چندروز استراحت کنم باشگاه نرم خیلی بهتر و رو فرمتر میشم 

ببینم می شه از هفته اینده سه شنبه نرم؟

میم هم معتقده این برنامه جدید مربیم خیلی تغییرات خوبی داده به بدنم 

البته واسه خاطر اینه من تغذیه ام رو هم رعایت میکنم

فکر کنم ساعت 2ونیم بود من خوابم برد

تا 7 ونیم

میم ساعت 9 باید میرفت شرکت 

بیدارش کردم ساعت 8

دیگه ساعت 9 من اومدم خونه 

گرفتم باز خوابیدم تا 12:)

بعد مامان زنگ زد حرف زدیم وبعدش اجی زنگ و داداش زنگ زد که میام دنبالت و عصری اماده باش

ناهار درست کردم ساقی زنگ زد حرف زدیم 

 و نمیدونم برا اجی چی کادو بخرم؟

میگه برام رولت خوری بگیری دوتا دیس رولت خوری گرفته بودم خیلی خوب بودن 

چشمش دنبال اوناست ولی میگه مال خودت رو بیاری پس میفرستم:)

 

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان