ادامه بیماری

ساعت 4 صبح با حالت تهوع شدید بیدار شدم

حالت تهوع این مریضی حداقل برا من اینطوری نبوده ببخشید که بالا بیارم

فقط یه حالت تهوع در پس زمینه حال عمومیت هست

دیگه بیدارشدم اما چیزی نخوردم سعی کردم باز بخوابم

و که خوابم برد تا 11 هرچند باز وسطش از حالت تهوع بیدار میشدم اما خوابیدم

و صبحم باز صبونه خوردم عین هرروز

زن عمو زنگ زد

و حالمو پرسید و یه سری توصیه داشت چون خودشونم قبلا کرونا گرفته بودن

میگه به مامانت بگو خوبم همش

گفتم والا من همینو میگم ولی باور نمیکنه!

مامان دیشب زنگ زده میگه بگو به روح بابا خوبم؟

خوب مامان جان چرا فکر میکنی روح بابا عزیزتر از توهه پیش من؟

البته داشتم فکر میکردم اگر بابا بود حتما میگفت بگو جون مامانم خوبم؟!

امروز با ذوقی بیدارشدم که جوجه درست کنم تو ماهیتابه

سیخ هایی که خرید کرده بودم دوسه هفته پیش رو افتتاح کنم از اون سیخ کوچولوها خدایا چقد ذوق دارم براشون

مگه زندگی چیزی جز اینه؟ مرغ گذاشتم بیرون یخش وا شده

برنجم خیس کردم

دکتر پیام داد حالمو پرسید از حالتم پرسید بهش گفتم ببینم چه جوابی میده

زن داداش دومی هم مرتب داره پیام میده بنده خدا استرس گرفته برا من

گفتم چیزیم نیست خوبم فقط حالت تهوع دارم و سرگیجه

زن عمو میگه این کروناست چون ماهم همینطوری بودیم دیگه

به آجی میگم میدونی من اگر واکسن نزده بودم کرونا حریف من نبود

میگه آره چون تو خیلی قوی هستی منم که زود مریض میشم

مامان و اجی خیلی زود مریض میشن اما من از یه سنی دیگه اینطوری نبودم

قبلا اگر غذا یه روز تو یخچال میموند میخوردم مسموم میشدم

یااگر اب یه شهر دیگه رو میخوردم همینطور

اما الان نه خداروشکر با اصلاح تغذیه همه چی درست میشه وصد البته باور!

هنوزم اب هر شهری به من نمیسازه بخاطر همین از اب معدنی استفاده میکنم

توی دوسال واندی دوره ارشد من یه لیوان اب ازیزد نخوردم فقط باکس اب معدنی میخریدم واب معدنی میخوردم

اینجام همینه من اب معدنی میخورم

دربقیه موارد مشکلی ندارم خداروشکر

و دارم یقین پیدا میکنم دختردایی ناقل بوده من ازش گرفتم و با زدن واکسن تو بدنم اینطوری کرونا خودشو نشون داده

استادم پیام داده میگه بررسی میکنم درخواستتو مرسی که ایقدی دقت کردی

الان من برم بگم استاد شیت دوم رو خودتم نگاه نکردی انگار؟ خخ دیتاهاش رو کی براش اوکی کرده؟

امروز ببینم میتونم بااین مدل کشتی بگیرم و حلش کنم؟ حتما میتونم فقط عجیب برام که یادم رفته!

واقعا یادم رفته این مدل ...چرااخه خوب من یکبار قبلا انجامش دادم

دیشب باز نشستم پای سرچ کردن تو یوتیوب و این ور و اونور هیچ منبع فارسی هم که نداره خداروشکرهمون موقع هم نداشت

چرا من خودم ننشستم یه کلیپ اموزشی ازش بسازم حتما عمری بود این کارو میکنم.

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان