تنظیمات کارخانه پیش فرض روی حالت تهوع:)

یه جورایی به این پس زمینه حالت تهوع پیش فرض عادت کردم

امروز صبح با سروصدای همسایه که دم در خونه من داره جوشکاری میکنه بیدار شدم

اونم ساعت 7ونیم خیلی بیشعوره واقعا

همینطوری خواب وبیداری کشیدم تا 11

بعد دیگه حالم داشت بد میشد پاشدم یه دوش اساسی گرفتم

من حساسیت پوستی دارم

دوباره برگشته

حس میکنم بخاطردیروز هست که من دمنوش که میخوردم دارچین داشتن

تا حدودی سراز کار مدل درآوردم

اما هنوز دیتاها مشکل داره و من گفتم به استاددیروز همون درست بود شیت دوم فقط یه بخشی از دیتاهاش درسته

منتظرم ببینم چی جوابم میده؟؟

احتمالا دیگه امروز متوجه بشم مدل از چه قرار چون نصف راه رو اومدم

دوتا طرح دیگه هم هست اونارو نگاهم نکردم باید اونارو هم چک کنم

ببینم دیتاهاش چیاست؟

بعد شروع کنم به کار

از فردا کار شروع میشه و من هنوز حالم خوب نیست به رییسمم نگفتم من کرونا گرفتم

اما سین میدونه و دوسه بار پیام داد حالم رو پرسید

خودمو با کتاب وفیلم و این مدل مشغول میکنم هرچند باید اتاقم تمیز کنم و مرتب کاری نیاز داره ببینیم امروز چی میشه

 

 

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
بهی ستوده

حالت تهوع چند روز شد؟؟

من جمعه و شنبه حالم اینطوری بود

برای حالت تهوع نعنا را تو اب بریز و یکم بجوشون و از صافی رد کن و بخور

آویشن برای حالت تهوع نیست تا جایی که من میدونم

فقط برای گلو درد و ریه خوبه

من خودم آویشن میخورم حالم بد میشه و حالت تهوع میگیرم بعدش مگر اینکه با بسکوییت بخورمش 

سیب رنده کن برای حالت تهوع کرونا عالیه

 

قرص ضد تهوع هم اگر داشته باشی خوبه

 

امیدوارم زود بره این حالت تهوع 

 

چندروزی هست بهی جان 5 روزه من حالت تهوع دارم روزی دوسه بار دمنوش نعنا میخورم
الان متوجه شدم هر صبح با حالت تهوع بیدار میشم و این حس ادامه داره تا ظهر بعد ناهار این حس از بین میره
و دوباره غروب اینطوری میشم
آویشن اصلا دوست ندارم و من اگر بخورم ریه هام عفونت میکنه حساسیت دارم بهش دیروزم خوردم بخاطر حالت تهوع که زن عمو گفت بخور
سیب ندارم تو خونه مامان یه عالمه گلابی فرستاده بود میگفت گلابی بخور خوبه
نه اصلا هیچ قرصی نخوردم تا حالا بجز همون ویتامین سی
مرسی عزیزم
خودت چطوری بهتری؟

Divine Girl

عزیزمممم حالت چطوره امیدوارم بهتر شده باشی 

دکتر رفتی؟ حتما مراقبت کن، آدما وقتی تنهان تو خونه به خودشونم زیاد نمی رسن، من مامانم نباشه غذا نمی خورم :/

به خودت فشار نیاری هااا، موفق باشی

مرسی عزیزم تو چطوری؟
من فقط سرگیجه و تهوع دارم چیز خاصی نیست
دکتر اره رفتم یکبار هفته پیش که گفت کروناست دکترا معمولا به چنین علائمی میگن تو خونه بشین قرنطینه کن خودتو
و منتظر باش یا بهتر بشی یا بدتر اگر بدتر شدی بیا بیمارستان
نه من به خودم میرسم الی دیگه چندساله تنها زندگی میکنم و در مواقع بیماری هم خودممم و خودم و غذا درست میکنم حتما مرتب دارم اب هویچ میخورم و اب پرتقال و اب انار
غذا هم غذای خوب میخورم اصلا مشکل اشتها ندارم خداروشکر
فدات عزیزم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان