دمای بالای 50 درجه:(

گوشی و دماسنج ماشین هوای خوزستان رو بالای 50 درجه نشون میده!

ظهر رفتم پایین یه سی دی بود بدم داداشی، و از آژانس خریدها رو بگیرم قشنگ پوستم سوخت

گفت وای خدایا یعنی هرروز هوا این موقع ایقدی گرمه؟

امروز دیگه اتاق خواب خنک نمیشد از بس گرم بود، پنکه روشن کردم بهتر شد.

بعد هم فردا همه ادارات استان بخاطر گرما تعطیل شد.

بعد یه عده از جمله دولت بی وجدان نشستن ماینینگ دارن و دارن بیت استخراج میکنن. و برقها قطع میشه.

از ظهر هرچی خنکی میخورم فایده نداره و گرمه

باید میرفتم پیاده روی و بعدشم کلاس داشتم

دیگه امروز زودتر رفتم پیاده روی، البته یه فضای سبز نزدیک خونه دارن درست میکنن

که هنوز هیچ درختی توش نیست فقط دارن سنگ فرشش میکنن که رفتم یکی دو دور پیاده روی کردم

و برگشتم

دیروز آقای راننده آژانس میگه خانم موجا ببخشیدا فضولی نباشه

از فلان مسیر پیاده روی نکنید 0-O

من اینطوری شدم در حدی اصلا نتونستم بپرسم چرا

یعنی تااین حد مردم فضول تشریف دارن؟

خودش برگشت گفت که چون این مسیر خلوته و

کسی نیست اینهام جوونن یهویی یه حرفی میزنن

نظر منو اگر بخواین اصلا از اینجا نرید!

من حالا از اون مسیری که این میگفت فقط یه بار رفتم!

میخواستم بگم که والا من نظر تورو نخواستم!

و به خودم مربوطه اما هیچی نگفتم

اومدم خونه چون کلاس توی زوم بود فقط در حد 5 مین دوربین رو باز کردم

بعدش دیگه بستمش حس نداشتم. دو ساعت و خوردی کلاس طول کشید.

امروز بالاخره ایقدی سرچ کردم توی ترب من تونستم یه کتاب فروشی پیدا کنم

 که کتاب مورد نظرمو داره، و جالبه نصف قیمت هم بود:))))) کتاب 50 تومن این زده 25 تومن:)

در مورد گلهام استادامروز میگفت که ما خوب روزی حدود 400 هزار سلول در بدن ما میمره که خیلیهاش سلول پوستی هستن!

بعد اینها خوب میره توی هوای اتاقتون و روی گلها میشینه گلها حس دارن انرژِی شمارو درک میکنن بستگی داره حالتون چطوری باشه گیاه رو شاداب یا اذیت میکنه!

نمیدونم چقد این حرفش علمی چون خودم اصلا سرچ نکردم!

یه رایتیگ مهم دارم هنوز ننوشتمش:)

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
Divine Girl

چقدر خوبه که می تونی هیچی نگی و آروم بگذری 

درمورد گلها هم خیلی جالب بود👌

قبلا اینطوری نبودم یجورایی تو کتم نمیرفت
فکر میکردم همه دارن زور میگن! ولی چندوقتیه آروم ترشدم
خشمم کمتر شده قرار نیست جواب هر حرفی بدیم
بهت گفتم وقتی میذاریم یکی خشمگینمون کنه و جواب میدیم توی اون حالت
یعنی کودکمون فرستادیم به جنگ و زخمی وله لوده برمیگرده این کودک!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان