کرختی...

دارم به بی حسی میرسم از درد زیاد

بقول داریوش سقوط در خودمه

سقوط من مثل منه!

پریودی بدی رو میگذرونم 

توی این چند وقت که این مسائل پیجیده باهم پیش اومد

من فقط دوبار گریه کردم 

اصلا نمیتونم گریه کنم و بغض جلو گلوم رو گرفته 

هرگز فکرشم نمیکردم امسال اینطوری در انتظارم باشه 

ولی به هرحال باید خودمو جمع کنم همه ی حواسم رو جمع کنم

زندگیم رو جمع کنم 

خداروشکر دوسه دوست خوب و واقعی داشتم این چندرو کنارم بودن

ممنونم از دعای خیرتون از نگرانی هاتون از همراهی هاتون

یه کارهایی اشتباهی ادم انجام میده مثل ریختن اب روی زمینه

نیاز به معجزه داره درست کردنش

نمیدونم میتونم چیزی رو درست کنم؟

فعلا فکر درست کردن خودمم تا درست کردن اوضاع

این هفته با عروسی درگیر میشم

ناخن و مو 

لباسها رو هم نمیدونم چطوره فقط میدونم خریدم 

هنوزم دوتاش نرسیده یکی رو اشتباهی فرستادن که فردا باید برم پستش کنم 

فعلا باید بعدمراسم بچسبم به برنامه اردیبهشت 

یک اردیبهشت دقیقا فردای عروسی تولد شناسنامه ای منه 

اول باید یه تولد بگیرم برای خودم من همیشه تنهایی برای خودم تولد میگیرم 

سوگواری کافیه به اندازه کافی غرق این رنج شدم 

درسمو گرفتم 

و باید دیگه پاشم

 

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
Divine Girl

امیدوارم تمرکزت رو بتونی فقط روی خودت بذاری 

اصلا از خودت انتظار زیادی نداشته باش و بگذار گذر زمان کمکت کنه

واست خیلی دعا میکنم انشالله درست میشه از جایی ک فکرشم نمیکنی 

خیلی دوستت دارم 

۴ اردیبهشت تولدمه:)

الی دارم همه ی سعیمو میکنم خودمواذیت نکنم

و کمک کنم به خودم که بتونه از این شرایط عبور کنم
ممنونم کنارمی و هستی ممنونم از دعای خیرت
منم دوستت دارم الی  جان
تولدت مبارک عزیزم امیدوارم امسال برات بهترین ها رقم بخوره

ناشناس

ما عمیقاً می دانیم که در شرایط خاص، باید فراموش کنیم و ادامه دهیم. اما قلب نمی تواند مانند ذهن ما استدلال کند، زیرا زمانی که آسیب ببیند، هرگز نمی تواند فراموش کند. بیاموزید که تنها زمانِ شادی، دردها، غم و اندوه را محو می کند و فقط خاطرات جدید به خاطرات قدیمی اجازه می دهد تا سریعتر دور شوند. هیچ معجزه واقعی در حرکت وجود ندارد. تنها معجزه واقعی زندگی کردن، خلق لحظات فراموش نشدنی جدید است و روزی به خود خواهید گفت که بسیار قوی تر از آن چیزی هستید که فکر می کردید.

ممنونم دوست ناشناسم بهش نیاز داشتم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان