چون عاقبت کار جهان نیستی است..

خوب خوب بالاخره پرونده مرحله اول زبان خوب بسته شد وباموفقیت تموم شد

موند دومرحله دیگه 

من دیروز تو یه فاز خوبی بودم 

یه مانتو دارم دوسه سالی یبار میپوشمش هرباری هم میپوشم همه میگن واو چه نایس

یه مانتو ساده که مدل پیراهنی دوخته شده و پشتش زیپ داره 

در جین سادگی حیلی زیباست و  انگار واسه من دوخته شده 

حالا اینکه من چرا اعتماد به نفس پوشیدنش رو ندارمم بماند

چون بالاتنه اش اینطوری که باید فیت تنت باشه که بتونی بپوشیش وگرنه مدلش رو نشون نمیده

مرحوم نمیذاشت من بپوشمش اولین باری که پوشیدم گفت دیگه اینو نپوش در صورتی که 

همه میگفتن چقدر خوبه این مانتو 

یادمه همون روز نوبت دکتر داشتم و خانم دکتر برگشت گفت واو چه مانتو نازی چقدرم بهت میاد 

کچا خریدیش؟

هرجا میرفتم همینو میگفتن بعد دیگه اعتماد به نفسشو نداشتم بپوشمش

تا اینکه بعد از مرحوم هم هربار میخواستم این مانتو رو به یه مناسبتی تن کنم

ذهنم انگار پراز بازدارنده بود.

دیروز گفتم امروز جلسه اخر ترمه بذار بپومش

دیگه پاشدم یه ارایش خوب و لایت کردم 

و شال سبز خوشگلم رو پوشیدم و این مانتومم رنگش سبز  زیتونی

دیگه اینم پوشیدم و زدم بیرون 

حس خوبی داشتم دیروز از پوشیدنش 

حس زیبایی

خیلیم سرحال بودم با وجود سردردی که داشتم 

و سرکلاس هی من و استاد سربه سر هم میذاشتیم

قضیه رسید به ادامس اکشن 

بعد خاطره اینکه این ادامس رو روی بدن من تست کرد شرکت چون دوستم دکتر تغذیه اونجا بود:)))))

خیلی باحال بود این قضیه و تصادف جالبی بود صحبت کردن ازش

بعد استاد میگه تو همیشه هایپری پس بخاطر قهوه است ؟ میگم نه استاد ژنتیکه

اون دختره خانمی که پیشم می نشست ایقدی منو دیروز خندوند که روده بر شدم 

رو مود خوبی بودم 

بعد کلاسم همه خداحافظی کردیم میگه توروخداشمارت بده بهم:)))

پیاده اومدم خونه و از هوای پاییزی لذت بردم 

شام درست کردم و بعدم یکم با امیر چت کردیم غر میزد خسته بود 

منم همش تو چرت وپرت گویی و شوخی بودم 

در نهایت هم 1 خوابیدم دیشب چون باز لپتاپ اذیت میکرد 

الانم دیر بیدارشدم 

باید پاشم برم بانک دارم یکمی هم معطل میکنم به غذای اون رستوران که نزدیک بانک برسم که ناهارم از اونجا بگیرم

دوست دارم غذاهاش رو

دیگه هیچی همینا من پاشم برم بانک که دیرم میشه

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان